Příběh prodeje jednoho bytu aneb jak probíhá LOKÁLNÍ MARKETING?

Pro každou nemovitost navrhuji speciální řešení na míru a u některých kladu důraz na lokální marketing, stejně jako tomu bylo při prodeji bytu v Dolních Počernicích. Lidé si o nové nabídce řeknou a informace v místě se rychle šíří. Lokální obyvatelé jsou velice důležitou cílovou a potenciální kupní skupinou, neboť nejčastěji hledají nové bydlení v místě svého současného bydliště, což byl i tento případ. Navrhli jsme banner na balkon, štít do okna a reklamní poutač na sloup veřejného osvětlení.
V dalším kroku jsme majiteli nabídli designovou úpravu bytu pro účely prodeje a jeho profesionální nafocení. Ze 6 připojených fotografií si můžete udělat představu, jak prezentace bytu vypadala. Celkem bylo prezentováno 28 fotografií včetně půdorysu bytu.

Reklamní bannery v Dolních Počernicích hrály důležitou roli. Zájemkyně o byt, dnešní nová majitelka, nás kontaktovala právě na základě setkání s nimi. Pak už celý proces probíhal velice rychle a hladce. Na fotografii již vidíte spokojeného prodávajícího i kupující při podpisu kupní smlouvy.

KONTAKT
Ing. Petr Dvořák
tel.: +420 732 903 030
dvorak@realitydvorak.cz
www.realitydvorak.cz
Sídlo kanceláře:
Reality Dvořák s.r.o.
Dlouhá 705/16, Praha 1 – Staré Město
Sjednejte si se mnou schůzku!
Rád Vás uvítám ve své kanceláři u šálku dobré kávy a nezávazné konzultace.





